get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اچ پی این روزها حسابی سرش شلوغ است. در آخرین محصولات عرضه شده توسط این شرکت 4 تبلت اندرویدی و 2 تبلت تحت سیستم عامل ویندوز مشاهده می شود.


شرکت اچ پی اخیرا خبر داده که 6 تبلت تازه به بازار عرضه کرده است. 4 تبلت اندرویدی و 2 تبلت ویندوزی که تا اواسط ماه آبان به بازار عرضه می شود. محصولات اندرویدی در اندازه های 7 تا 10 اینچی تولیده شده اند که پردازشگر Tegra4 دارند و همچنین به اینترنت 4G مجهزاند. تبلت های تحت ویندوز این شرکت نیز 10 تا 13 اینچی هستند. یکی از تبلت های این شرکت که Slate 8 pro نام دارد که اندرویدی است اولین تبلت 8 اینچی اچ پی است که بازار عرضه شده. سایز 7.98  اینچی این تبلت و اندازه 4 در 3 آن، این تبلت را خیلی شبیه آی پد مینی کرده اما با صفحه نمایشی 1600و1200 پیکسلی که آن را از آی پد بالاتر می برد. در این تبلت از پردازنده Tegra4 استفاده شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت آن و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. همچنین در این تبلت از رم میکرو اس دی استفاده می شود و یک پورت میکرو یو اس بی و یک پورت میکرو اچ دی ام آی دارد. باتری این تبلت تا 9 ساعت عمر شارژ می کند و در آن از پردازنده 2 هسته ای استفاده شده.

 

 

منبع:مجله ی خبری مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: محصولاتاندرویداچ پیعرضه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:43 ] [ Admin ]
یک کارشناس هک و ویروس مصری بعد از اینکه متوجه شد اپلیکیشن فیس بوک اندروید مشکل امنیتی دارد با خبر دادن به کمپانی فیس برنده 1500 دلار شد.


کاربران اندروید به هوش باشند که اپلیکیشن آپدیت شده فیس بوک در اندروید مشکل امنیتی دارد. این ها را محمد رمضان محقق امنیت رایانه ای گفته است. او اشاره کرده که سیستم های چت فیس بوک و اپلیکیشن فیس بوک در اندروید به جای اینکه از پروتکل امنیتی HTTPS استفاده کنند از HTTP استفاده می کنند. رمضان می گوید با این وضع تمام عکس هایی که در کافی شاپ ها، رستوران ها و مکان های عمومی دیگر که با وایرلس این مکان ها یا خود اشخاص به اشتراک گذاشته شود یا در اینترنت منتشر شود، دیگران نیز می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. رمضان می گوید کسانی که از نرم افزارهای دزدی استفاده می کنند می توانند با نرم افزاری که خودشان ساخته اند یا اگر از Wireshark استفاده کنند که یک ابزار تشخیص داده های ارسالی است به راحتی می توانند فایل های ارسال شده را به دست بیاورند و در اینترنت نشر دهند یا به دوستان خودشان بفرستند. آنطور که محمد رمضان گفته این ابزار باعث می شود تا دیگران به راحتی به پروتکل ARP که آدرس ها در آن ذخیره می شود دسترسی پیدا کنند.  رمضان بابت کشف این باگ امنیتی 1500 دلار از فیس بوک جایزه گرفته، فیس بوک پیش تر اعلام کرده بود که به هر کسی بتواند مشکلات امنیتی نرم افزارهای این شرکت را پیدا کند جایزه نقدی می دهد. همچنین رمضان بابت این کشف 500 دلار هم پاداش گرفته است.

 

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: جایزهفیس بوکفیسبوکیابندهاپلیکیشناندرویدهکویروس
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:37 ] [ Admin ]
گوگلی ها به مایکروسافت رو دست زده اند و اپلیکیشن کوئیک آفیس را که برای ویرایش فایل های متنی نرم افزار آفیس به کار می رود به صورت رایگان به بازار عرضه کرده اند. 


هرچقدر شرکت مایکروسافت بخواهد به آفیس حجیم و پرکاربردش بنازد و به داشتن آن افتخار کند و با هزار منت آن را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهد، اندرویدی ها این روزها ضربه بدی به این شرکت زده اند. گوگل که در سال 2012 نرم افزار کوئیک آفیس را از شرکت مایکروسافت خریده بود حالا خبر داده که می خواهد ورژنی از نرم افزار را که حجم کمتری دارد و درایو گوگل کاربران را اشغال نمی کند به صورت رایگان به بازار عرضه کند. گوگل این نرم افزار را برای سیستم عامل های iOS و اندروید به صورت رایگان به بازار عرضه کرده است. البته نسخه اصلی نرم افزار که کامل است حدود 20 دلار قیمت دارد. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا فایل های مایکروسافت خود را در گوشی های هوشمند خود ویرایش کنند. با توجه به عرضه رایگان این نرم افزار تا پنج روز دیگر هر کسی که با دستگاه اندرویدی اش وارد اکانت گوگل اش شود 10 گیگابایت به فضای درایوش اضافه می شود.

 

 

منبع: مایکت،مجله ی خبری


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: خیانتاندرویدکوئیک آفیسمایکروسافت
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:31 ] [ Admin ]
این روزها که گوگل نسخه تازه ای از اندروید را رونمایی کرده خیلی ها منتظرند تا این نسخه به بازار عرضه شود. آنطور که خبر داده شده اندروید 4.4 یا همان کیت کت به نظر می رسد تا اواسط آبان ماه راهی بازار شود.


معمول سیاست های گوگل این است که همیشه زمان عرضه کالاهایش را پنهان کند اما حالا که این شرکت با شرکت نستل قرارداد بسته و اسم ورژن تازه اندروید خود را کیت کت گذاشته که مارک یکی از شکلات های نستل است باید مراقب باشد که نکند خبرهایش از این شرکت درز کند و به دنیا مخابره شود. به نظر می آید که یکی از کارمندان نستل تصادفا چیزهایی فهمیده و در صفحه فیس بوک این شرکت فاش کرده که تا اواسط آبان ورژن تازه اندروید به بازار جهان عرضه می شود. اوایل ماه بود که گوگل خبر داد ورژن تازه اندروید تکمیل شده و قرار است به بازار بیاید. قرار بود اسم این ورژن کی لیم پای باشد که یک شیرینی هندی است اما با قراردادی که با شرکت نستل بسته شد نامی که شرکت گوگل در خبرش به جای شیرینی هندی اعلام کرد کیت کت بود. با توجه به همین همکاری تجاری به نظر می آید که گوگل می خواهد دل مردم بسیاری را بدست بیاورد و از محبوبیت کالاهای نستل نیز برای محبوبیت اندرویدش استفاده کند. البته معلوم نیست حرف کارمند شرکت نستل چقدر موثق باشد و هنوز کسی دقیق نمی داند که این محصول تازه اندروید چه زمانی به بازار عرضه می شود.

 

 

 

منبع : مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: اندرویدکیت کتآبان
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:29 ] [ Admin ]

با نزدیک شدن به فصل برداشت گردو سیاه شدن دست یکی از موارد ناخوشایندی است که تقریبا تمام افراد با آن روبرو می شوند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با استفاده از سرکه، شیر و آبغوره می توان سیاهی لکه های گردو را از دست ها از میان برد. 

بررسی ها نشان می دهند اگر دستتان به قدری سیاه شده است که نمی توانید در مهمانی شرکت کنید توصیه می شود دست خود را با میزان کمی وایتکس شستشو دهید و با لیف و وایتکس سیاهی را از روی دستتان از بین ببرید. 

پوست گردو تازه به دلیل اسیدهایی که دارد هنگامی که با سطح بدن و اکسیژن تماس پیدا می کند لکه های سیاه عمیقی را روی پوست ایجاد می کند که به سادگی این لکه ها قابل برطرف شدن نیستند از این رو افراد باید در نظر داشته باشند هنگامی که با گردو تازه سرو کار دارند حتما پوست آن را در داخل تشتی آب از خود گردو جدا کنند تا سیاهی آن کمتر به عمق پوست نفوذ کنند.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمینکته های خانه داری
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:24 ] [ Admin ]

مصرف طبی زرشک به دوره های خیلی قبل بر می گردد و می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


زرشک طعم بسیار تلخی دارد اما گاهی اوقات افراد تصور می کنند با خوردن آن می توانند بیماری ها قلبی وعروقی را تسکیم دهند اما چندان موثر نیست.

گفتنی است زرشک اگر چه می تواند فشار خون را کاهش دهد و احساس شادابی بدهد اما این حس موقتی است و پس از مدت کوتاهی بی اثر می شود.

بررسی ها نشان می دهند بدون دستور پزشک نباید به هیچ وجه برای تسکین دردهای قلبی و فشار خون آب زرشک مصرف کرد و حتما باید به پزشک مراجعه کرد.

بیماران قلبی باید حداکثر دو بار در هفته از این نوشیدنی مصرف کنند اما نباید مصرف روزانه شان باشد زیرا بر عکس باعث ازدیاد بیماری های قلبی و تنگی عروقی می شود.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: آبزرشکآب زرشکنجات
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:19 ] [ Admin ]

پژوهشگران به تازگي دريافته‌اند که نوشتن باعث بهبود سريع زخم‌ها مي‌شود.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پزشکان در جديدترين تحقيقات خود پي برده‌اند که نوشتن متن و به نوعي خاطرات در خصوص روند بهبودي بيماري‌ها به ويژه مشکلات پوستي مي‌تواند اثر بسيار موثر و مفيدي در درمان ضايعات و بيماري‌ها داشته باشد.

گفتني است نوشتن سير بهبود و همينطور ثبت علائم بيماري‌ به صورت روزانه کمک بزرگي به پزشکان براي تشخيص روند بهبود بيماري‌ها مي‌کند.

بررسي‌ها نشان مي‌دهند نوشتن روند بهبود، باعث تقويت سيستم ايمني بدن شده و آن را در مقابل بيماري و زخم‌ها قوی می کند.

تئوري اصلي اين نظريه اين است که نوشتن در واقع باعث کاهش استرس فرد شده و حس آرامش به او مي‌دهد که در نهايت درمان او را سريعتر مي‌نمايید
 
 
 
منبع :باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
برچسب‌ها: پوستنامه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:16 ] [ Admin ]

کسانی که می خواهند جشن عروسی متنوع و شگفت انگیزی داشته باشند پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را بخوانند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

امروزه فست فودها جایگزین کیک های سنتی شده اند و طعم و مزه کیک ها و جشن های عروسی به کلی تغییر کرده است. 
  
در اینجا می توانید تصاویري از جالب ترین کیک های فست فودی را مشاهده کنید.






موضوعات مرتبط: متفرقه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:5 ] [ Admin ]

يافته هاي جديد دانشمندان نشان مي دهد، خوردن آب،خوردن ترشيجات و آب ميوه هاي طبيعي تا 40 درصد از بروز سرطان پيشگيري مي كنند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

خوردن مكمل هاي دارويي باعث مي شوند تا بدن افراد در مقابل ويروس ها و باكتري ها ايمن شوند. 

گفتني است، آنتي بيوتيك و مسكن ها باعث ضعيف شدن بدن شده از اين رو افراد نبايد به محض احساس درد به سراغ مسكن ها بروند زيرا با اين كار سرطان ها را به خود نزديك تر كرده اند. 

بررسي ها نشان مي دهند، آقايان نبايد سيگار بكشند و اگر اين عادت را دارند هرچه زودتر بايد آن را ترك كنند زيرا به گفته محققان دخانيات ميزان سرطان را در افراد افزايش مي دهد. 

نتايج مطالعات همچنين نشان مي دهند، مصرف ميوه و سبزيجات و غذاهاي پر فيبر و تنفس هواي سالم ، ورزش منظم و پيوسته باعث مي شوند تا سرطان به هيچ وجه به شما نزديك نشوند و از سرطان پيشگيري كنيد.
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:2 ] [ Admin ]

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند افراد از سن 50 سالگی به بعد تشنگی را به میزان بسیار کمی احساس می کند از این رو میل به آب خوردن ندارند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یبوست از شایع ترین مشکلات سالمندان امروزی محسوب می شود که دلیل اصلی آن مصرف نکردن مایعات و نوشیدنی های لازم به میزان کافی است. 

بررسی ها نشان می دهند با افزایش سن تمایل بدن برای جذب آب کم شده از این رو معده ، روده و بافت های بدنی زود ظاهر خود را از دست می دهد و دچار چین و چروک و فرسوده شدن می شوند. 
  
گفتنی است پزشکان معتقدند سالمندان تنها قشری هستند که لازم است حتما روزانه 8 لیوان آب میوه طبیعی بدون قند و یا آب بنوشند. 
  
نتایج مطالعات همچنین نشان می دهد سالمندان حتی اگر احساس تشنگی هم نداشته باشند حتما به زور  باید آب بخورند در غیر این صورت دچار پیری زودرس و تخریب بافت های بدنی خود خواهند شد. 

توصیه می شود سالمندان هر قرص را حداقل با 2 لیوان آب بخورند تا بدن به راحتی بتواند آنها را حل کند.
 
 
 
 
 
منبع :باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 15:57 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 33 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 2221
بازدید کل : 52662
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .