get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 شرکت اپل را می توان یکی از اولین شرکت های سازنده دوربین دیجیتال در جهان دانست و اما همین شرکت در آینده ای نزدیک قرار است اولین دوربین ترنسپرنت خود را به بازار عرضه کند.
 در این محصول که iCamera نام دارد هیچگونه سنسور نوری وجود نداشته و صفحه نمایش کاملا شفاف است. در این طرح دو عدد پنل وجود دارد  که یکی در قسمت بالای صفحه نمایش واقعی قرار گرفته و یکی در قسمت پایین که به عنوان حسگر نوری عمل کرده و نظارت بر میزان سطح نور را کنترل می کند.
 در این فناوری کاربر هر آن چه را که مشاهده می کند می تواند با میدان دید بسیار بزرگ عکسبرداری کند
 
منبع باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: تکنولوژِیآندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: icameraدوربینشفافسیب!
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:23 ] [ Admin ]

اینبار پاناسونيک در هفته اخير جديدترين اسپيکر اين شرکت را که SC-NT10 نام دارد، به بازار عرضه کرد. اين محصول داراي بدنه بسيار سخت و محکم بوده و بسيار در برابر ضربات مقاوم است. 
 به علاوه ضد آب و ضد خاک نيز مي‌باشد؛ به طوري که کاربر در هر جا مي‌تواند از آن استفاده کند. SC-NT10 مجهز به فناوري بلوتوث و NFC مي‌باشد. از آن به عنوان هندزفري براي گوشي موبايل نيز مي‌توان استفاده نمود.
کيفيت بسيار بالاي صدا و اندازه کوچک از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين بلندگو مي‌باشد که قيمت آن 100 دلار گزارش شده است.

 


موضوعات مرتبط: فناوری ITتکنولوژِی
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:21 ] [ Admin ]

از طریق این سرویس نه‌تنها می‌توان جستجو به صورت تک‌واژه انجام داد، بلکه می‌توان یک جمله را از گوگل پرسید و در حقیقت با گوگل صحبت کرد؛ برای نمونه می‌توان سن یا قد یک بازیگر یا خواننده را از گوگل بپرسید. 
 اما حالا گوگل با توجه به اطلاعات زیادی که درباره شخصیت، عادت‌های رفتاری، تکیه‌کلام‌ها و محل زندگی یا کار کاربران خود می‌داند سرویس عجیبی راه‌انداخته است تا کاربران انگلیسی‌زبان گوگل بتوانند در مورد خودشان با موتور هوشمند گوگل صحبت کنند. برای نمونه پروازم سر موعد خواهد بود؟ بسته پستی‌ام کی به دستم خواهد رسید؟ برنامه‌های فردایم چیست؟ یا می‌توانید به گوگل بگویید عکس‌های سفرتان را به فلان جا نشان دهد. در این حالت اگر داخل حساب کاربری خود در گوگل شده باشید، گوگل می‌داند چه شخصی در حال پرسیدن است. از همین رو اگر اطلاعات مربوط به پرواز و کد ردیابی بسته پستی را در حساب گوگل خود داشته باشید، گوگل آن را استخراج می‌کند و اطلاعات لازم را حتی بدون پرسش در اختیارتان قرار می‌دهد.
 این سرویس برای کاربران رایانه‌های رومیزی، تبلت و گوشی هوشمند در دسترس است. از سویی اگرچه این سرویس هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، ولی سرویسی کاربردی برای همه مردم نیست، زیرا کم نیستند کاربرانی که علاقه‌ای به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی خود با گوگل ندارند.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: گوگلدرد و دلدرددل
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:18 ] [ Admin ]

به دنبال تغییرات صورت گرفته در نحوه ایجاد ایمیل های یاهو از این پس امکان ایجاد پست الکترونیکی جدید این شرکت برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت.

 

موضوعات مرتبط: فناوری ITمتفرقه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:11 ] [ Admin ]

دکتر احمد زاده متخصص روما تولوژیست با بیان اینکه وظیفه ی مینیسک ایجاد توزیع فشار در مفصل است گفت: زمانی که مینیسک وظیفه ی خود را به درستی انجام ندهد یا زرد پی ها مفصل را به درستی نگه ندارد شاهد خالی شدن زانو یا لگن وی خواهیم بود

 

برای مشاهده ی بقیه ی مطلب به ادامه ی مطلب رجوع کنید


موضوعات مرتبط: پزشکی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:2 ] [ Admin ]


hمروزه با جوشاندن آب و نگه داري آن در يخچال به مدت دو ساعت مي توان بهترين و سالم ترين آب آشاميدني دنيا را تهيه كرد. 

بررسي ها نشان مي دهند، آب هاي معدني هميشه طعم بهتري نسبت به آب شير دارند اين به اين دليل است كه به آب هاي معدني مواد افزودني اضافه مي كنند تا هنگام حمل و نقل طعم خود را از دست ندهد از اين رو همواره شما مي توانيد با جوشاندن آب شير بهترين آب معدني دنيا را بسازيد. 

جوشاندن آب در مرحله اول تمام باكتري هاي مضر آن را از بين مي برد و باعث ورود باكتري هاي مفيدي به درون آب مي شود كه در بالا بردن كيفت آب بسيار تأثير گذار است.


موضوعات مرتبط: تغذیه
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:0 ] [ Admin ]

 

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: سوال و جواب
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:40 ] [ Admin ]

 

ادرار گربه زير نور سياه ميدرخشد.

 

تعداد چينيهايي که انگليسي بلدند از تعداد امريکايي هايي که انگليسي بلدند بيشتر است.

دوئل کردن در پاراگوئه آزاد است به شرط اينکه طرفين خون خود را به گردن بگيرند .

و...

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: دانستنیها
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:35 ] [ Admin ]

هر چقدر كه چشمان سیاه ملاك زیبایی محسوب می‌شود (یا می‌شده است، زیرا امروزه دیگر آنچنان طرفداری ندارد) سیاهی دور چشم به عنوان نشانه بیماری و ضدزیبایی محسوب می‌شود كه اغلب خانم‌ها برای رفع آن دست به دامن انواع شیوه‌ها می‌شوند
 
برای مشاهده به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

موضوعات مرتبط: پزشکیورزشی
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:30 ] [ Admin ]

تحقیقات ثابت کرده است که افرادی که صبحانه را از وعده غذایی خود حذف کرده‌اند با احتمال بیشتری از افزایش وزن و اسیدیته شدن رنج می‌برند...

 

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: تغذیه
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 16:28 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 33 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 50483
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .