get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گوگلی ها به مایکروسافت رو دست زده اند و اپلیکیشن کوئیک آفیس را که برای ویرایش فایل های متنی نرم افزار آفیس به کار می رود به صورت رایگان به بازار عرضه کرده اند. 


هرچقدر شرکت مایکروسافت بخواهد به آفیس حجیم و پرکاربردش بنازد و به داشتن آن افتخار کند و با هزار منت آن را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهد، اندرویدی ها این روزها ضربه بدی به این شرکت زده اند. گوگل که در سال 2012 نرم افزار کوئیک آفیس را از شرکت مایکروسافت خریده بود حالا خبر داده که می خواهد ورژنی از نرم افزار را که حجم کمتری دارد و درایو گوگل کاربران را اشغال نمی کند به صورت رایگان به بازار عرضه کند. گوگل این نرم افزار را برای سیستم عامل های iOS و اندروید به صورت رایگان به بازار عرضه کرده است. البته نسخه اصلی نرم افزار که کامل است حدود 20 دلار قیمت دارد. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا فایل های مایکروسافت خود را در گوشی های هوشمند خود ویرایش کنند. با توجه به عرضه رایگان این نرم افزار تا پنج روز دیگر هر کسی که با دستگاه اندرویدی اش وارد اکانت گوگل اش شود 10 گیگابایت به فضای درایوش اضافه می شود.

 

 

منبع: مایکت،مجله ی خبری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: خیانتاندرویدکوئیک آفیسمایکروسافت
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:31 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 289
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 50706
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .