get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک کارشناس هک و ویروس مصری بعد از اینکه متوجه شد اپلیکیشن فیس بوک اندروید مشکل امنیتی دارد با خبر دادن به کمپانی فیس برنده 1500 دلار شد.


کاربران اندروید به هوش باشند که اپلیکیشن آپدیت شده فیس بوک در اندروید مشکل امنیتی دارد. این ها را محمد رمضان محقق امنیت رایانه ای گفته است. او اشاره کرده که سیستم های چت فیس بوک و اپلیکیشن فیس بوک در اندروید به جای اینکه از پروتکل امنیتی HTTPS استفاده کنند از HTTP استفاده می کنند. رمضان می گوید با این وضع تمام عکس هایی که در کافی شاپ ها، رستوران ها و مکان های عمومی دیگر که با وایرلس این مکان ها یا خود اشخاص به اشتراک گذاشته شود یا در اینترنت منتشر شود، دیگران نیز می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. رمضان می گوید کسانی که از نرم افزارهای دزدی استفاده می کنند می توانند با نرم افزاری که خودشان ساخته اند یا اگر از Wireshark استفاده کنند که یک ابزار تشخیص داده های ارسالی است به راحتی می توانند فایل های ارسال شده را به دست بیاورند و در اینترنت نشر دهند یا به دوستان خودشان بفرستند. آنطور که محمد رمضان گفته این ابزار باعث می شود تا دیگران به راحتی به پروتکل ARP که آدرس ها در آن ذخیره می شود دسترسی پیدا کنند.  رمضان بابت کشف این باگ امنیتی 1500 دلار از فیس بوک جایزه گرفته، فیس بوک پیش تر اعلام کرده بود که به هر کسی بتواند مشکلات امنیتی نرم افزارهای این شرکت را پیدا کند جایزه نقدی می دهد. همچنین رمضان بابت این کشف 500 دلار هم پاداش گرفته است.

 

 

منبع:مایکت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: جایزهفیس بوکفیسبوکیابندهاپلیکیشناندرویدهکویروس
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:37 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 349
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 549
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 50966
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .