get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اچ پی این روزها حسابی سرش شلوغ است. در آخرین محصولات عرضه شده توسط این شرکت 4 تبلت اندرویدی و 2 تبلت تحت سیستم عامل ویندوز مشاهده می شود.


شرکت اچ پی اخیرا خبر داده که 6 تبلت تازه به بازار عرضه کرده است. 4 تبلت اندرویدی و 2 تبلت ویندوزی که تا اواسط ماه آبان به بازار عرضه می شود. محصولات اندرویدی در اندازه های 7 تا 10 اینچی تولیده شده اند که پردازشگر Tegra4 دارند و همچنین به اینترنت 4G مجهزاند. تبلت های تحت ویندوز این شرکت نیز 10 تا 13 اینچی هستند. یکی از تبلت های این شرکت که Slate 8 pro نام دارد که اندرویدی است اولین تبلت 8 اینچی اچ پی است که بازار عرضه شده. سایز 7.98  اینچی این تبلت و اندازه 4 در 3 آن، این تبلت را خیلی شبیه آی پد مینی کرده اما با صفحه نمایشی 1600و1200 پیکسلی که آن را از آی پد بالاتر می برد. در این تبلت از پردازنده Tegra4 استفاده شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت آن و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. همچنین در این تبلت از رم میکرو اس دی استفاده می شود و یک پورت میکرو یو اس بی و یک پورت میکرو اچ دی ام آی دارد. باتری این تبلت تا 9 ساعت عمر شارژ می کند و در آن از پردازنده 2 هسته ای استفاده شده.

 

 

منبع:مجله ی خبری مایکت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: محصولاتاندرویداچ پیعرضه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:43 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 378
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 50795
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .