get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شبکه اجتماعی لرنیست که جایی برای یادگیری و سوال پرسیدن است، حالا با انتشار نسخه ای اندرویدی به نظر می آید که می خواهد بیش از پیش در جهان مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.


گروه نرم افزاری Learnist  خبرداده که اپلیکیشن موبایلی تحت اندورید خود را در گوگل استور قرار داده است. لرنیست یک نرم افزار اشتراک گذاری دانش است که بیش از یک میلیون کاربر وب و موبایلی دارد. پیش تر اپلیکیشن آیفون این شبکه آموزشی  به بازار عرضه شده بود. این اپلیکیشن اندرویدی به شما اجازه می دهد تا از فایل های چند رسانه ای برای یادگیری حوزه ای که دوست دارید استفاده کنید، با کاربران دیگر که ممکن است به حوزه مشترکی علاقه داشته باشند سر و کله بزنید و چیزهای جدید یاد بگیرید و فایل های آموزشی خود را به اشتراک بگذارید. سازنده این شبکه اجتماعی فربد نیوی درباره انگیزه اش از اندرویدی شدن گفته:«اندرویدی شدن یعنی به یک میزان زیادی جهانی شدن و به ما کمک می کند تا کاربران بیشتری داشته باشیم و کاربرانمان بیشتر یاد بگیرند.» او ادامه داده:«ما واقعا خیلی خوشحالیم که با اندرویدی شدن شبکه اجتماعی دانش محور خود را به دست صدها میلیون انسان در جهان می رسانیم.» تا به امروز کاربران لرنیست در بیش از 40 کشور جهان زندگی می کنند و دانش ها و آموخته هایشان را در اختیار یکدیگر قرار می دهند.

 

 

 

منبع : مایکت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: اپلیکیشنلرنیستاندرویدی
[ چهار شنبه 3 مهر 1392 ] [ 21:11 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 203
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 403
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 50820
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .