get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد استفاده از لوازم آرایشی چشم ها در فصل پاییز باعث وارد کردن صدمه به چشم ها خواهند شد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فصل پاییز به دلیل گرده افشانی درخت ها آلرژی چشم ها و حساسیت های آن بیشتر می شود چشم ها به شدت به واکنش های آب و هوایی به ویژه در این فصل از خود حساسیت نشان می دهند.دانشمندان توصیه می کنند برای مدت زمانی  این لوازم آرایش را از داخل کیفتان خارج کنید.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند گل مژه و قرمزی چشم از شایع ترین مشکلات چشمی در این فصل به شمار می روند که استفاده از لوازم آرایش این خطرات را چندین برابر می کند.
 
همچنين به ياد داشته باشيد هنگامي که مواد آرايشي در مجاورت رطوبت و هواي سرد قرار مي گيرد ترکيبات شيميايي مضر و خطرناک لوازم آرايش از خود واکنش نشان داده و باعث ايجاد التهاب و متورم شدن چشم ها نيز خواهد شد.
 
 
 
منبع :باشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
برچسب‌ها: لوازمآرایشبه دردروز ها
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 12:10 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 242
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 50659
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .