get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پراکندگی اندرویدی بارها و بارها در کنفرانس های مختلف توسط مسئولان شرکت گوگل و دیگر شرکت ها مطرح شده. حالا در مصاحبه تازه ای رئیس شرکت اپل هم به بحث اضافه شده و نظرش را داده است.


تیم کوک معتقد است پراکندگی اندروید (یعنی گسترده بودن تنظیمات کاربری آن) باعث ایجاد مسئله در رشد این سیستم عامل می شود و یک رشد نمایی به وجود می آورد. او می گوید با این نوع کارکرد مشتری ها سر درگم می شوند و ضرر می کنند. تیم کوک معتقد است وقتی یک مشتری از شرکتی چیزی می خرد قراردادی نانوشته با آن شرکت می بندد که در آینده نیز محصولی از همان شرکت بخرد. زمانی هم که کار آن دستگاه تمام شده باشد و دیگر قدیمی باشد، سیستم عامل هم قدیمی شده و کاربر تصمیم به خرید گوشی تازه ای می گیرد. کوک اشاره کرده که از نظر توسعه نرم افزاری و بازار دیجیتال پراکندگی اندروید مسئله مهمی است. او همچنین برای روشن کردن مسئله او به مسائل امنیتی ورژن های قدیمی اشاره کرده. او گفته مشتریانی که از ورژن های قدیمی سیستم عامل استفاده می کنند بیشتر مورد حمله بدافزارها قرار می گیرند. مشکل اصلی این موضوع هم از نظر تیم کوک بزرگتر شدن بابت افزایش تعداد کاربران است. با توجه به صحبت های تیم کوک سایت Business insider اخیر جدولی از پراکندگی اندروید منتشر کرده. در این جدول آمده که اندروید جلی بین 45 درصد جهان را فراگرفته و نسخه ice cream sandwich حدود 22 درصد، گینگر برد 31 درصد و فویو 2 درصد جهان را تسخیر کرده است.

 

منبع:مایکت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: پراکندگیاندروید
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:37 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 292
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 492
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 50909
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .