get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با استفاده از گیاهان دارویی و مواد غذایی طبیعی، بدون عوارض، با بیماری ‌ها مبارزه کنید. گیاهان دارویی و مواد غذایی بسیاری در طبیعت وجود دارند که می ‌توانند بدون هیچ گونه عارضه‌ ای درمانگر خوبی برای انواع دردها و بیماری ‌ها باشند.
 
در اینجا چند نمونه از این گیاهان و مواد غذایی را به شما معرفی می ‌کنیم:
 
1- زنجبیلبرای درمان دردهای عضلانی و مفاصل مفید است. از این ماده ی غذایی نه‌ تنها برای درمان سرماخوردگی و دردهای شکمی استفاده می ‌شود، بلکه به خاطر داشتن ترکیبات فراوان ضد التهاب مانند "جینجرول ‌ها"، دردهای عضلانی و مفاصل را نیز کاهش می ‌دهد.
در یک بررسی، به گروهی از افرادی که دچار دردهای عضلانی و مفاصل بودند طی یازده روز، کپسول ‌های زنجبیل و به گروهی دیگر کپسول‌ های دارونما داده شد. در این بررسی مشخص شد افرادی که کپسول زنجبیل مصرف کرده بودند با کاهش 25 درصدی درد در این نواحی مواجه بودند در حالی که گروه مقابل چنین احساسی نداشتند.
طی تحقیقی دیگر،‌ مشخص شد تزریق عصاره زنجبیل نیز راهی مناسب برای کاهش درد زانو است.
 
2- ماهی آزاد یا قزل‌ آلا: برای درمان التهاب مفاصل و دردهای شدید شکمی مفید است. تحقیقات نشان داده، امگا 3 می ‌تواند برای درمان دردهای ناشی از التهاب مفاصل مفید باشد. امگا 3 دارای خواص بسیاری است که درمان دردهای شدید شکمی به خصوص آن که ناشی از استرس باشند، از جمله آن ‌‌ها است.
 
3- قهوه: برای درمان سردرد مفید است. تحقیقات نشان داده مصرف 200 میلی ‌گرم کافئین - دو فنجان قهوه - سردردهای مختلف از جمله میگرن را تسکین می ‌دهد. مراقب باشید به مدت طولانی از این نوشیدنی استفاده نکنید چرا که ممکن است نتیجه عکس از این کار بگیرید.
کسانی که خوردن قهوه جزو عادت روزانه شان شده، ترک این عادت و نرسیدن کافئین به بدن شان، معمولا موجب سردردهای شدید در آن ‌ها می‌ شود.
4 - مریم گلیبرای درمان گلو درد مفید است. اگر در ناحیه گلوی تان احساس خارش و حساسیت می‌ کنید طبق نظر کارشناسان گیاه دارویی می‌ توانید از دم‌ کرده مریم گلی برای درمان آن استفاده کنید.
5- کرفسنتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد گیاه کرفس به دلیل وجود روغن های فرار، رزین ها و فلاونوییدها خاصیت ضد التهابی و ضد درد دارد. 
6- بومادرانگیاه دارویی بومادران به شکل خوراکی استفاده می ‌شود و اثرات ضد نفخ، ضد درد، ضد التهاب و ضد تحریکات معده دارد.
7- نعناع: کارشناسان بهداشت عمومی در استرالیا تاکید کردند که نعناع واکنش ضد درد را در روده فعال می کند.
این کارشناسان می گویند نعناع در فعال کردن یک کانال ضد درد در روده و کاهش دردهای التهابی در مجاری روده و معده نقش مفید موثری دارد.
 
منبع: تبیان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
برچسب‌ها: موادغذاییضددرد
[ پنج شنبه 7 آذر 1392 ] [ 11:58 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 316
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 50733
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .