get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همه ما میدانیم که چه ویتامینی برای چشم لازم است بنابراین باید "چربی امگا 3" را برای تقویت چشم ها در برنامه غذایی اضافه کنیم.

____________________________________________________________________________________________________________________________---

انواع چربی ها نقش بسزایی در سلامت چشم ها دارند و اسید های چرب واحد سازنده چربی ها هستند و بعضی از آن ها به دلیل اینکه ضروری هستند و بدن قادر به ساختن آن ها نیست از طریق مواد غذایی باید تامین شود.
 
بررسی ها نشان می دهند کمبود این چربی در بزرگسالان سبب کاهش دید شده و حتی کمبود طولانی مدت آن ممکن است سبب تخریب "شبکیه چشم" نیز بشود.
 
گفتنی است بهترین منبع تامین امگا 3 "ماهی" است و مقدار توصیه شده برای سلامت چشم ها 2 بار در طول هفته است.
 
مواد غذایی که برای داشتن چشمی سالم توصیه می شوند همچون روغن کبد ماهی و جگر بوده که دارای "ویتامین a" بسیار بالایی می باشند.
 
اسفناج و کلم که لوتیئین و "گزانتین" بسار بالایی دارند و فلفل دلمه ای و توت فرنگی به دلیل داشتن ویتامین c از مهم ترین مواد غذایی برای سلامت چشم ها به شمار می آیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:0 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 349
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 50766
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .