get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پژوهشگران لندن در جدیدترین یافته های خود دریافتند که "خواب خوب" آزار و شیطنت کودکان را تا 40 درصد کاهش می دهد.
__________________________________________________________________________________________________________________________________

دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی 10 هزار کودک بین سنین 5 تا 7 ساله دریافتند که ساعات خواب نامنظم با اختلال در ریتم طبیعی بدن کودکان بر رفتار آن ها تاثیر می گذارد و باعث محرومیت از خواب و ایجاد افسردگی می شود.
 
بررسی ها نشان می دهند خواب نامنظم و ناصحیح در کودکان پیامد های منفی در رفتار آن ها خواهد داشت و می تواند باعث بهانه گیری های شدید در آن ها شود.
 
دانشمندان در جدیدترین مطالعات خود دریافتند کودکان حداکثر باید بین 8 الی 9 ساعت خواب شبانه داشته باشند و کمتر و بیشتر از این زمان خطرات بسیاری را برای سلامتی کودک به وجود می آورد.
 
نتایج مطالعات نشان می دهند که کودکان بعد از یک خواب طولانی مدت نیازمند غذایی مقوی هستند که با سوء تغذیه روبرو نشوند  زیرا در خواب بدن کودکان "مواد مغذی" و املاح ضروری را تا حدودی دفع می کند از این رو بعد از خواب حتما باید مواد مغذی مصرف شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیروانشناسی
[ جمعه 22 آذر 1392 ] [ 14:10 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 190
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 390
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 50807
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .