get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بار‌ها و بار‌ها از فواید پیاده روی و دویدن شنیده‌ایم اما کمتر کسی آن را به یک عادت در زندگی خود تبدیل می‌کند و گاهی برای شروع منظم آن برنامه ریزی می‌کند اما آن را‌‌ رها می‌کند.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

کاهش فشار خون، کاهش خطر ابتلا به آلزایمر، افزایش قدرت پا‌ها، سوزاندن چربی، تقویت ماهیچه‌های شکم، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش سرطان‌ها و... از فواید اصلی پیاده روی منظم به شمار می‌آیند. 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، ۲۰ دقیقه پیاده روی منظم باعث می‌شود حداقل ۵ سال دیر‌تر به آلزایمر دچار شویم و ۱۵ دقیقه پیاده روی منظم و ثابت و در برنامه روزانه‌تان می‌تواند حداقل ۳ سال به طول عمر طبیعی بیافزاید. 
 
گفتنی است، ۳۰ دقیقه پیاده روی روزانه به مدت ۵ هفته می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد و مشکلاتی مانند استرس و کلسترول بالای خون را تا حد زیادی کاهش دهد.
 
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
برچسب‌ها: پیاده رویورزشآلزایمربیماری قلبی
[ جمعه 13 دی 1392 ] [ 15:35 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 50705
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .