get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





يافته‌هاي جديد دانشمندان نشان مي‌دهد در "مركز خريد" به ويژه فروشگاه‌هاي مواد غذايي قبل از آن كه قيمت كل محصولات خريداري شده را پرداخت كنيد كمي صبر كنيد.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 يافته‌هاي جديد نشان مي‌دهد كه افراد هنگامي كه از فروشگاه‌هاي بزرگ و مراكز خريد  بسيار بزرگ خريد مي‌كنند و مايحتاج خود را تامين مي‌كنند به ميزان 35 درصد بيشتر محصولات مضر انتخاب مي‌كنند و سلامتي بيشتر در خطر مي‌افتد.
 
گفتني است دانشمندان با انجام آزمايشاتي روي هزاران داوطلب دريافتند كه افراد براي خريد غذا و محصولات غذايي بيشتر پول پرداخت مي‌كنند و سريعتر كارت مي‌كشند اما پژوهشگران معتقدند قبل از كارت كشيدن بايد كمي صبر كنيد و محصولات انتخاب شده را مرور كرد و آن‌هايي را كه مورد نياز نيست و براي سلامتي مضراند جدا كرد.
 
نتايج مطالعات نشان مي‌دهند اگر مي‌خواهيد سلامتي خود را افزايش دهيد و بدن خود را در مقابل بروز بسياري از بيماري‌ها بيمه كنيد بايد از پول نقدي به جاي كارت هنگام بهاي پول استفاده كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیتغذیهنکته های خانه داری
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:6 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 50697
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .