get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روغن‌های صنعتی كه در تهیه چیپس‌ها و سایر اسنک‌ها کاربرد دارند، سبب درد شكم و سایر مشکلات گوارشی می‌شود و مصرف آنها باعث می‌شود که افراد کمتر به سوی خوردن میوه و سبزی كه پوست را شاداب می‌كنند، بروند.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 متخصصان تغذیه می‌گویند 7 غذا وجود دارد که حتما باید از مصرف آنها اجتناب کرد و مخصوصا سالمندان باید از مصرف آنها خودداری كنند .
 
فست فود : لازم نیست در مورد "غذاهای آماده" زیاد صحبت کنیم، چرا که بیشتر افراد در مورد مضرات آنها زیاد شنیده‌اند. تنها یک جمله کافی است. فست‌فود نخورید.
 
روغن‌های اشباع : از خریدن و خوردن کلوچه‌ها، شیرینی‌ها، فست‌فود و یا هر غذایی که با "روغن‌های اشباع" تهیه شده خودداری کنید تا هم جلوی "بیماری قلبی" را بگیرید، هم جلوی پیری را.
 
روغن‌های صنعتی : روغن‌های صنعتی كه در تهیه چیپس‌ها و سایر اسنک‌ها کاربرد دارند، سبب درد شكم و سایر "مشکلات گوارشی" می‌شود و مصرف آنها باعث می‌شود که افراد کمتر به سوی خوردن میوه و سبزی كه پوست را شاداب می‌كنند، بروند.
 
نیترات‌ها : نیترات‌ها كه به میزان زیاد در هات‌داگ‌ها و گوشت‌های نمک‌سود وجود دارند، سرطان‌زا هستند و توصیه می‌شود اگر غذاهایی که حاوی نیترات‌هاست، مصرف می‌کنید، حداقل از "ویتامین‌ C "بیشتری استفاده کنید تا از تاثیر این مواد روی معده شما کاسته شود.
 
چربی‌های اشباع حیوانی : این چربی اشباع درون برخی گوشت‌های قرمز پرچرب، پوست مرغ و همچنین در "لبنیات پرچرب" موجود است و بهتر است در مصرف آنها حد تعادل رعایت شود.
 
میان‌ وعده‌های شور : مصرف میان‌ وعده‌های شور باعث افزایش فشار خون شده و تحقیقات نشان داده مصرف زیاد مواد شور و چرب باعث ابتلا به برخی بیماری‌های مزمن و همچنین پیری پوست می‌شود.
 
غذاهای فریز شده : این غذاها به‌طور طبیعی برای سلامت بدن مضر نیستند البته اگر به‌ طور مناسب فریز شوند. اما اگر می‌توانید غذاهای تازه مصرف کنید، خوردن گوشت، غلات و "فیبرها" به‌صورت تازه كه حاوی مقدار بیشتری آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری است، توصیه می‌شود.
 
منبع : salamat.ir
 

 
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکیتغذیه
[ دو شنبه 23 دی 1392 ] [ 19:21 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 296
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 496
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 50913
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .