get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گروهی از دهانشویه ها ضد عفونی کننده هستند.این دهانشویه ها اگر طولانی مدت استفاده شوند فلور میکروبی دهان را به هم می ریزند.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

دهانشویه ها با از بین بردن باکتری های مفید باعث می شوند بعضی از میکروب ها بیشتر رشد کنند.بنابراین فرد با مصرف طولانی مدت آن ها ممکن است دچار قارچ داخل دهان شود.

بررسی ها نشان می دهند، دهانشویه ها باعث خشکی دهان می شوند و وقتی دهان خشک شود زمینه ای برای ایجاد بوی بد دهان فراهم می شود.علاوه بر این بعد از غذا خوردن همیشه مقداری از مواد غذایی روی سطح مینای دندان باقی می ماند؛در این صورت وقتی از دهانشویه درمانی استفاده می کنیم،ممکن است با مواد غذایی وامنش نشان دهد و با ایجاد محیطی اسیدی به مینای دندان آسیب بزند.

همچنین مطالعات نشان می دهند، اگر دهانشویه بیش از حد و در طولانی مدت استفاده شودباعث تغییر رنگ دندان ها می شود.این مشکل بیشتر در مورد مصرف طولانی مدت دهانشویه درمانی(بیش از یک هفته)مطرح است اما دهانشویه های معمولی(15 روز)به صورت مداوم استفاده شوند باعث تغییر رنگ دندان ها می شوند.

افراد بدون صرف هزینه های زیادی می توانند دهانشویه خانگی و طبیعی درست کنند برای این کار کافی است مقدار کمی نمک را داخل اب حل کنید.این محلول باید آنقدر رقیق باشد که نمک آن حس نشود.اگر مقداری نعنا هم به آن اضافه کنید می توانید از خاصیت خوشبو کنندگی بهره مند شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
برچسب‌ها: آرادنوروزیدهانشویهدندان
[ شنبه 17 خرداد 1393 ] [ 12:47 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 50633
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .