get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






اگر جزو مشتريان قديمي شرکت نوکيا بوده باشيد حتما در هنگام خريد گوشي‌هاي اين شرکت به يک نکته مهم توجه مي‌کرديد که برخي از دوربين‌هاي گوشي‌هاي اين شرکت با لنز "کارل زايس" است که از کيفيت و محبوبيت بسيار بالايي برخوردار است. کيفيت عکس‌هاي گرفته شده با اين دوربين‌ها به گونه‌اي است که شما به هيچ وجه متوجه نمي‌شويد که عکس‌ها با استفاده از يک گوشي تلفن‌همراه گرفته شده است و حتي مي‌توانيد بسياري از عکس‌هاي خود را چاپ کنيد و از کيفيتي که دارند لذت ببريد.

 
به همين خاطر بسياري از مردم در زمان خريد گوشي جدا از اين که به کيفيت دوربين توجه مي‌کردند، حتما تاکيد ويژه‌اي روي اين ماجرا داشتند که لنز آن کارل زايس باشد و اين موضوع الان نيز رواج دارد.

بايد بدانيد که "کارل زايس" با سابقه‌ترين شرکت سازنده لنز در جهان است و مديران اين شرکت تصميم گرفته‌اند که از اين به بعد به دليل داشتن ثبات در نام تجاري خود، فقط نام "زايس" را روي محصولات خود درج کنند.

از اين پس نام کامل اين برند روي لنزهاي معروف آن درج نخواهد شد و بايد بدانيد که اين تصميم‌گيري هيچ ارتباطي به تغيير در کيفيت و محصولات اين شرکت ندارد و تنها يک تصميم‌گيري در رابطه با نام تجاري اين شرکت است.

اين نام از سال 1846 به عنوان نام تجاري اين شرکـت روي محصولاتـش بوده است. البته نام قبلي آن هم " کارل زايس جنا" بوده اسـت که اکنـون از ايـن نام طولاني فقط بخش مياني آن به جا مانده است. بايـد بدانيـد که تمامي محصولات اين شرکت از قبيل ميکروسکوپ، عينک، دستگاه‌هاي ديجيتال اندازه‌گيـري، دوربين‌هاي دو چشمي و تمامي لنزهاي دوربين گوشي‌هاي هوشمند و دوربيـن‌هاي کامپکت و حرفه‌اي از اين به بعد به جاي نام "کارل زايس" تنها با عنوان "زايس" به بازار روانه خواهند شد.

در وبلاگ مربوط به اين شرکت هم اعلام شده است که به زودي در بسياري از کشورها از اين نام تجاري استفاده خواهد شد تا نام تجاري اين شرکت ساده‌تر شود. اين تصميم به يک‌باره گرفته نشده است و در سال‌هاي 2011 و 2012 مديران ارشد اين شرکت در رابطه با نام تجاري خود در سراسر جهان تحقيقات گسترده‌اي را انجام داده‌اند و بر طبق اين تحقيق دريافتند که بيشتر مردم جهان به جاي به کار بردن نام کامل تجاري اين شرکت تنها به گفتن نام "زايس" بسنده مي‌کنند به همين خاطر آن‌ها نيز تصميم گرفتند که برند تجاري خود را مطابق با آن‌چه که در ميان مردم جهان مرسوم شده، تغيير دهند.

در رابطه با خود کارل زايس هم بايد گفت که او يک عينک‌ساز و صنعتگر آلماني بوده است و شهرت خود را مديون ساخت لنزهاي اپتيکال با کيفيتي است که براي ابزارهاي مختلف ساخته است.

کيفيت لنزهاي ساخته شده توسط او به حدي بود که برايش يک شهرت جهاني به ارمغان آورد و او کارخانه‌اي را براي خود احداث کرد تا به توليد محصولات بيشتري از قبيل ميکروسکوپ‌ها يا عدسي براي عينک‌ها و دوربين‌هاي صحرايي بپردازد.

به هر حال دوربيـن تلفن‌هاي همراه يکي از مهم‌تريـن بخش‌هـاي يک گوشي هستند که هميشه کاربران به آن توجـه ويژه‌اي داشته‌انـد و اگر شمـا هم تعصب خاصي داريد که لنز دوربينتان "کارل زايس" باشد بايد بدانيـد که نام شرکت محبوبتان يک تغيير کوچک پيدا کرده است اما همه چيز به همان روال و کيفيت قبل باقي خواهد ماند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری IT
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:24 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 372
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 50789
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .