get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دستگاه‌های اندرویدی این روزها در جهان دارند فرمانروایی می‌کنند و پرفروش‌ترین گوشی‌ها و دستگاه‌ها تحت سیستم عامل اندرویداند. اما یکی از دلایل این اتفاق ممکن است اپلیکیشن آی سینکر باشد که دارد کاربران آیفون را به اندروید علاقه مند می کند.

همین هفته پیش که کنفرانس اپل برپا شده بود و کلی سیستم‌های جدید از این شرکت بیرون آمد خیلی‌ها با دیدن iOS7 تصمیم گرفتند بیایند سراغ اندروید که انعطاف پذیر تر و شکل و شمایل بهتری دارد. در واقع اپل در ورژن جدید سیستم‌عامل‌اش تغییر چندانی نداده بود و فقط کمی از نظر ظاهری آن تغییرات جزئی داده شده بود.  این روزها که 79 درصد بازار فروش اسمارت‌فون‌ها تحت سلطه اندروید است به نظر می‌آید این سیستم‌عامل سورس باز مناسب حال خیلی‌ها قرار گرفته و آنهایی که تنوع و زیبایی را بیشتر می‌پسندند به سراغ اندروید می‌آیند. اما اینکه چطور کاربران اپل به سمت اندروید کشیده شده‌اند جای سوال دارد. به نظر می‌آید این اتفاق با استفاده از اپلیکیشن تازه‌ای پیش آمده که اجازه می‌دهد کاربران آیفون فایل‌های آی تونز خودشان را به راحتی به اندروید و گوگل پلی که کاربردی شبیه آی تونز دارد منتقل کنند. این نرم افزار که آی سینکر نام دارد این اجازه را به کاربران می‌دهد تا فایل‌های آیفون خودشان را با اندروید همگام سازی کنند و به سادگی در اندروید بتوان آنها را اجرا کرد. آی سینکر یکی از 50 نرم افزار برتر سال 2013 است و کاربران زیادی با استفاده از این نرم افزار تا به حال فایل های مدیای خود را از آی‌تونز به اندروید منتقل کرده‌اند. 

 

 

منبع:مایکت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اس
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 11:52 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 319
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 50736
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .