get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گیم استیک گجت کوچکی تحت اندروید است که در جیب جا می ‏شود و می‏ توان با وصل کردن آن به تلویزیون‏ های یو اس بی خور آن را تبدیل  به یک کنسول بازی کرد. شرکت سازنده گیم استیک گفته این گجت تا 29 اکتبر(7 آبان) امسال به بازار می‏ آید. 

چندوقتی است که خبر می ‏آید قرار است کنسول بازی اندروید به بازار بیاید اما حالا به نظر می‏رسد که تا 29 اکتبر(7 آبان) واقعا قرار است این کنسول به بازار بیاید. بعد از کلی تاخیر کنسول کوچک اندرویدی قرار است تا آخر ماه سپتامبر امسال راهی ویترین‌ها شود. طبق آخرین خبرهایی که از شرکت سازنده این کنسول و گروه سازنده Playjam  مخابره شده قرار است این کنسول تا 29 اکتبر امسال عرضه عمومی شود. گیم استیک نسبت به نمونه مشابه ‏اش اویا، کار حمل کنسول را ساده تر کرده، هم کوچک تر است و هم یک دانگل HDMI دارد که به راحتی به کنترولر کنسول وصل می‏ شود. قیمت این گجت هم تنها 80 دلار است که در شمال امریکا و انگلستان فروخته می‏ شود. رئیس گروه Play jam گفته که می‏خواهد کاربری این کنسول را فراتر ببرد و حتی به اسمارت تی وی ها هم وصل شود. Jasper Smith رئیس این گروه گفته:«کاری که می خواهیم انجام دهیم وصل کردن این کنسول به همه اسمارت تی‏ وی‏ هاست. برای این کار هم می خواهیم تا می توانیم بازار را گسترش دهیم و به ده‏ها میلیون کاربر این کنسول را بفروشیم.»

منبع:.مایکت دات آی آر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: کنسولگیم استیکاندرویدبازار
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:46 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 400
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 50817
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .