get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پزشکان به افراد سیگاری توصیه اکید دارند که از مصرف سیگار خودداری کرده و هرچه زودتر آن را ترک کنند تا اثرات فوق‌العاده مثبتی را در بدن خود مشاهده نمایند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

براساس جدید‌ترین پژوهش‌های صورت گرفته بر روی افرادی که استعامل سیگار را ترک کرده‌اند نتایج مثبت زیر بدست آ‌مده است از جمله این افراد دیگر کمتر مبتلا به سردرد و افسردگی می‌شدند زیرا اثر نیکوتین از بدن آنها از بین می‌رود. 

گفتنی است؛ این افراد پس از ترک سیگار کمتر در معرض ابتلا به عفونت‌های دهان و دندان قرار می‌گیرند و درصد ابتلا به سرطان زبان در آنها کاهش می‌یابد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ دهان‌‌ها نیز رنگ طبیعی خود را تا حد زیادی به دست می‌آورد و جرم‌های دندان کمتر می‌شوند پوست این افراد رنگ طبیعی خود را به دست می‌آورد و دیگر زرد و کدر نخواهد بود، همین‌طور چروک شدن پوست نیز رشد کندتری پیدا می‌‌کند. 

قطع مصرف سیگار باعث کاهش سرعت ریزش مو با الگوی مردانه می‌شود و حتی باعث رشد مو در نواحی از سر که دچار طاسی شده‌ نیز می‌گردد. 

قطع مصرف سیگار باعث افزایش قدرت باروری بویژه در بانوان می‌شود. 

همین‌طور افرادی که سیگار را ترک کرده‌اند به دلیل بازگشت توانایی پرزهای چشایی موجود در زبان‌شان قدرت چشیدن و لذت بردن از طعم‌های مختلف غذاها را پیدا می‌‌کنند. 

در نهایت قطع سیگار باعث صرفه‌جویی اقتصادی برای فرد می‌شود. 
 
 
منبع:یاشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیپزشکی
برچسب‌ها: زباندندانتشکر
[ جمعه 29 شهريور 1392 ] [ 18:51 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 269
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 50686
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .